Merkury Market

Celkové hodnotenie:
20%
0%-20% - katastrofa!
21%-40% - slabé
41%-60% - priemer
61%-80% - dobré
81%-100% - skvelé!
Merkury Market

HODNOTIŤ!

Stručný popis

Merkury Market je dynamicky vyvíjajúcou sa sieťou stavebno - remeslelných marketov, pôsobiacich v juhovýchodnom Poľsku a na Slovensku.


Vaše hodnotenia, komentáre a recenzie:

Hodnotenie: 0% Tatiana (nezaregistrovaný)

Kupovala som si tam plavajucu podlahu dub sonoma , mam ju ale dva mesiace . Ta podlaha vyzera strasne ,same cmuhy su tam, capance , vyzera neskutocne spinava ,aj ked ju umyvam kvoly tomu uz kazdy den pomaly .Uz som skusala vselico no dolu to nejde . Podlaha vyzera ako keby som ju mala 5 rokov. Hned sa odlupne , je doskriabana tusim aj od papuc , bojim sa pomaly po nej prejst aby sa nahodou zas nieco nestalo . Pytala som sa ako sa to da reklamovat- to musim podlahu odfotit a priniest im foto podlahy , pretoze nemaju nikoho , kto by sa isiel na nu pozriet , lenze na fotke to nieje ani moc vidiet , takze ztoho vyplyva ze nemam sancu na reklamaciu pretoze z fotky nemaju co podusit, kedze to tam nieje vidiet. Takze milu podlahu zachvilu vyhodim von , pretoze sa nemozem na to pozerat a to ju mam v celom byte a ist si kupit novu do normalneho obchodu. Co poviete maju to dobre vymyslene Poliaci a my Slovaci tam chodime a davame zarabat takym,co si nevazia zakaznikov

26.08.2014 19:42:47

Hodnotenie: 20% Zuzana Ihnátová (nezaregistrovaný)

Ochota žiadna
Zľavy minimálne k úrovni tovaru
čakanie na obsluhu čakanie pri pokladni a zase len nekonečné čakanie pri preberaní tovaru
To aby som si vzala pol dna dovolenku na jeden nákup

23.08.2014 11:09:43

Hodnotenie: 50% dasa (nezaregistrovaný)

Viete o tom ze kazdy z Vas ma trochu pravdy? Problem je v tom ze minca ma tri strany.Vrchnu spodnu a obcas sa postavi na aj hranu.Ta hrana sa prejavi tym ze predajcovia v Merkury su neochotni a aj sprosti a zakanici sprosti nedockavi a drzi ktori chcu nemozne ihned a zazraky do troch dni.O tom aki su predajcovia mozu polemizovat oni sami preco su taki.Myslim si ze je na nich vyvijany velky tlak zo strany zamestnavatela a dalsi od zakaznikov.Na to vsetko sa musia usmievat byt mili a mat pekne slovo pre zakaznika.Predajcovia budte slusni a mili v pripade ze sa to da!Zakaznici preberte sa!Ved sme ludia.To ze je predajca hnusny a odmerany to je velmi zle a mal by sa nad sebou zamysliet.Zakaznici vedeli ste ze predajca ked sa vam hned nemoze venovat a kmita obsluhuje znamena to,ze riesi aj Vase poziadavky problemy reklamacie a objednavky?Zakaznici uvedomujete si ze ked Vas chce predajca kvalitne obsluzit a vybavit potrebuje na to urcity cas.Vsimli ste si ze na niektorych oddeleniach krore maju aj velku plochu obsluhuju len 2 ludia alebo len 1 clovek?(Firma ich tam viac neda,setri)Ti ludia kmitaju a VY ZAKAZNICI ste tak nedockavi ze bud idete prasknut od hnevu alebo dobre ze sa neposeriete lebo predajca obsluhuje niekoho a vy musite cakat.Uvedomujete si ze na zmysluplnu obsluhu je potrebny urcity cas?NEUVEDOMUJETE.Vase EQ je mimo reality.Chcela by som Vas zakaznikov zazit v ulohe predajcu.Pokakali by ste sa od strachu.Nevydzali by ste pracovat v obchode a zdupkali by ste hned pri prvom probleme.A tu je ta druha strana mince.Na jednej strane vyzadujete maximum na druhej nie ste empaticki.Pozerate na svoj cas a prospech.A potom placete ako ste zle nakupili.Ja pracujem tiez v obchode a stretavam sa s vami a nakupujem tam kde aj vy tak sa spamätajme vsetci.

14.08.2014 21:47:10

Hodnotenie: 0% Anna (nezaregistrovaný)

Boli sme na nakup v MMZiline. Dcere sa pacila jedna vystavena lampa a chceli sme si ju teda pozriet. Ako manzel zdvihol lampu zo zeme uz sa s nej skotulala jedna slena gula a rozbyla sa. Zakaznik pred nami ju tam jednoducho nezatocil. No kto to musel zaplatit no mi. samozrejme. Od blbeho sa dobre pyta. Ze ta predajna nieje poistena voci takymto veciam je mi divne ale mozno ze teda zarabaju takto. lebo ani som sa neotocila uz tam bolo natocene nove sklo zo skladu a mi sme mali predavacku na krku ktora sa branila ze to musime zaplatit lebo inak to musi platit ona. Prisiel aj pan veduci ktory nam ukazal asi 10 metrov od nas na zltom stlpe na zltom papieri cedulku ze zakaznik zodpoveda za skody na expozicii. Pri vystaveni dokladu o sposobenej skode strajkovali ale dostali sme. Ale zial len v slovencine aj ked sme si ho pytali v anglictine (EU)pre nasu poistovnu. neslo nam o tych 5 euro ktore to stalo ale o ten pristup. Vzdy sa moze nieco stat je mi luto len tych ktory pridu pozru a mozno koli tomu zaplatia posledne peniaze lebo MM nie je schopny si dat poistit veci v obchode

14.08.2014 00:11:32

Hodnotenie: 0% ivan (nezaregistrovaný)

Tento Obchod MM Kosice ,nieco strasne kupil som od nich dvere a dali mi ine samozrejme som to zistil az doma ked som ich chcel namontovat,takze rzchlo naspat a ked sa mi podarilo vyednat reklamaciu a aj vymenu tak skladnik to jednoducho neprevzal lebo bol poskodeny ,,KARTON´´,proste smiech a postupom casu sa zacal spravat agresivnejsie,dobre ze mi nevynadal do ...lebo so m sa s takym tvrdenim nestotoznil dokonca aby mal pokoj na dusi tak som kupil lepiacu pasku a ten karton som prelepil a ani tak to neprevzal dnes do toho zapajam aj soi a som zvedavy ako to dopadne ,ale viem ze nabuduce si radsej priplatim a pojdem niekde inde kde sa k zakaznikom chovaju normalne.

11.08.2014 13:39:40

Hodnotenie: % actyb (nezaregistrovaný)

moja skusenost v tomto obchode je taka ze som si zakupil dvere do celeho domu 8dveri nahodil som ich na panty a co cert nechcel nepasovali dvere boli velke tak som bezal naspet do ziliny ze vybavit reklamaciu a povedali my ze nie je to mozne dal som mu ich nech si ich zmera a odbil ma tim ze mal som dvere vo vlhkom prostredi ze su napucene pritom som mal dvere dva dni doma zabalene takze reklamaciu neuznavaju po roku som si tam kupil skrinu 5krat sa musel vratit a vymenit skrinu lebo v kazdej v tej krabici som nasiel nieco poskodene a ten zamestnanec my povedal ze este raz pojde hore po novu skrinu tak uz nepride vobec bohuzial tento obchod je na p.cu

07.08.2014 21:38:46

Hodnotenie: 10% Karol (nezaregistrovaný)

Objednal som si u nich jedalensky stol, prisiel mi po mesiaci, ale bez noh. Ked som tam volal, nechceli to riesit, prepajali ma stale na niekoho ineho. Tak som musel ist do obchodu. Spisal som reklamaciu, teraz musim cakat dalsi mesiac na nohy k tomu stolu. Za dopravu som platil 25 eur, ked som sa ich spytal, ci mi teda potom tie nohy dovezu, tak si vraj musim zaplatit tu dopravu druhy krat.

05.08.2014 14:25:54

Hodnotenie: 10% Mirka (nezaregistrovaný)

V mercury markete si si vybrali luster, priniesli nám ho zo skladu zabalený v krabici, žiaľ, skontrolovali sme si ho až doma, chýbala jedna žiarovka zo štyroch, cena jednej takej žiarovky je pritom až 15euro!!! Takže chcem upozorniť tých, ktorí tam nakupujú, aby si skontrolovali tovar ihneď po prevzatí. Tiež sa nám tam stalo, že sme kúpili drez a nebol ani zabelený vo fólii, asi to bol posledný vrátený kus, zistili sme, že je krivý a bol problém ho namontovať. Takže žiaľ, my máme len zlé skúsenosti a odvtedy sa tomuto obchodu oblúkom vyhýbame:((

24.07.2014 08:53:58

Hodnotenie: 100% sharoo540 (nezaregistrovaný)

ja tam pracujem a nehovorim ze nemam zle skusenosti...ale tieto vase staznosti,,,uvedomte si ze tam sa predavaju obrovske kvanta tovaru a samozrejme ze sa stavaju aj reklamacie...ale to tak jednoducho funguje a neda sa kazdemu vyhoviet...a samozrejme ze ta zla skusenost ma silnejsi charakter ako dobra...ja vam len zelam aby ste tam stretli takeho super predajcu ako som ja a pochopite ake to tam vie byt super :) ..mimochodom zariadil som z MM cely byt a bez problemou...a niesom jediny

22.07.2014 22:55:13

Hodnotenie: 33% Ján (nezaregistrovaný)

Oproti začiatkom týchto obchodov to ide dole vodou. Kupovali sme stavebný materiál, ktorý nám pripravili skladníci. Vážení zamestnanci, ak už nemáte ochotu pomôcť s naložením, tak aspoň zákazníkovi požičačajte rukavice, alebo po naložení matzeriálu mu umožnite umyť si ruky, aby nemusel riadiť zamazaný a zaprášený. Trenčiansky merkury 17.júl 2014

18.07.2014 20:56:29

Hodnotenie: 10% zuzana (nezaregistrovaný)

BA - nepoznala som tento obchod, myslela som si, ze je v podstate podobny ako akekolvek ine stavebne obchodne domy.. OMYL! Zial zistila som az po nakupe - pri kupe 2 záchodových dosiek som si vybrala konkretny druh, doma pri montazi pozeram - dali mi uplne iny... Sprchovy set - namontovany, zabudovany do kachliciek - ideme pustit - horna sprcha nefunguje.. to to mam teraz vyrubat??? Ako citam nizsie, aj tak nikomu neuznavaju reklamacie.. Toto co je??? Ako to, ze je zakon na ich strane??, Este som nezazila obchodny dom, kde podpisujem na blocik, ze to pri vydaji bol tovar v poriadku... a to Vam ten tovar ani nerozbalia (myslela som, ze podpisujem prevzatie...) ..NEODPORUCAM .. a tesim sa na prekvapenie, co ma este caka - ideme montovat ziarovky a svietidla od nich... hura

24.06.2014 21:52:31

Hodnotenie: 0% marcela (nezaregistrovaný)

DOBRY den hotova katastrofa za prve zamestnanci neochota sluzby hroza a dodanie tovaru skontrolovat pomaly tak ze hned a rychlo ani nerozbalit a ked si to neskontrolujes hned a na mieste a poriadne vsetko tak sa ti neuznava reklamacia tak ze ked ty to bude chybat tak ty to neuznaju .som zvedava ci reklamacia ide ked to co si objednas tak ci to uznaju tak super obchod treba na nu inspekciu prace !!!

21.06.2014 18:32:02

Hodnotenie: 10% cokoo (nezaregistrovaný)

Bol som na prevádzke v Leviciach. Strašnééééé. Jeden skladník na bráne, jeden niekde v zadu ..mali tam obrovsky kamion, a další chystal tovar. Ludia stali v rade, a ked som videl tych skladníkov, rýchlo behali, nakladali spotení, ked sa opýtam, to vás tu viac nieje? Tak že nie. To je trochu hlupe a nerozumné, tolkých ludí aby obsluhoval jeden človek!!!!!!!

Prijdem do iného merkury, tam viac skladníkov. Nechapem, ako to može niekto takýmto štylom . Opakovane nakupiujem v Leviciach, a stale sa opakuje to isté, chaos.

Na predajni stoja predavaci, biju sa o zakazníkov, ale hlavne že to doležité, rozumne vydať tovar...toho sa v Leviciach asi nedožijem.

17.06.2014 23:27:36

Hodnotenie: 0% Lenka (nezaregistrovaný)

Predajna Zilina.Strasna skusenost.Chceli sme si kupit lino do dvoch miestnosti s tym ze v trencine nemali ten typ,ktory sa nam pacil ale boli natolko ochotny,ze nam dali c.do ziliny aby sme si overili dostupnost tam.Po telefonate s panom co ma na stsrosti podlahy mi povedal ze ano maju tento typ 50 m a ja ze dobre za hodinu pridem.ake bolo moje prekvapenie ked z 50 metrov nam namerali sotva 4 metre ze viac nemaju a ked som sa na to spytala pana co som s nim volala tak mi povedal,ze on za to nemoze,ze im malokedy sedi stav v pc so skladom,zbytocne som sa prehnala.dalej uplna neochota pri oddeleni nabytku,clovek musi doslova niekoho odchytit aby mu poradil.vyberame listu na plavacku,predavac donesie aka by sa tam hodila,ked primerame zistime ze pasuje a ked pocitame kolko jej potrebujeme tak povie: ale my mame uz len tento 1 ks.no hroza! Nikdy viac...neochota,ignoracia,zavadzanie zakaznikov!

07.06.2014 21:13:53

Hodnotenie: % Marta (nezaregistrovaný)

Každému sa vyhovieť nedá, ja mám s nimi zatiaľ len dobrú skúsenosť a kupovali sme tam už viackrát.

29.05.2014 13:30:12

Hodnotenie: % Renca (nezaregistrovaný)

Ked tak citam tieto prispevky tak mi je dost do smiechu...ako kazdy nadavate nikdy viac tam nepojdem ale stavim sa ze tam tak ci tak pojdete..neviem skuste mobelix kde vam povedia ako nam do tyzdna to tu mate a ked pridete sa opytat tak zistite ze este dalsie 3 tyzdne treba cakat a nikto vam ani neda vediet ze je to uz na sklade..sade sa najde vela veci na hlavu...a k tej neochote a vymenam ako ja neviem ci to je v mode sa ohanat zakonikmi co niekde zapocujete a ani neviete o com su..dalsie ti co pracuju s ludmi by vedeli ze to je najhorsia praca a trpiet zakomplexovanych zakaznikov co si pridu vybijat nervy do obchodu ze cele dni nebudu mat len usmev na tvari..plus ked pridu zakaznici a ocakavaju veci ktore niesu mozne a zacnu si vymyslat ten povedal to a on to a nie je to pravda tak to az rozum zastava..niekedy sa hambim za slovensky narod lebo nema spravanie a bude sa ohradzat na inu narodnost ktora prave im nevyhpvuje a maju sa na koho vyhovorit to je hamba..pracujem tiez v obchode sice mensom ale viem ako to chodi..v merkury som tiez kupovala zatial spokojna viav ci menej myslim ze tie ceny hovoria aj o kvalite nikde neni setko bez chyb a to teda nikde. Prajem pevne nervy :-)

12.05.2014 20:42:34

Hodnotenie: 0% Miro (nezaregistrovaný)

Po 14 dňoch od kúpi som chcel vrátiť tovar nerozbalený v krabici. Nebolo mi to umožnené vedúcim predajne Marusz Opar v Žiline.
Najprv som si mohol vybrať iný tovar v hodnote vráteného tovaru-tak mi sľubovali a zrazu mi to neumožnili.
Veľmi negativna skúsenosť v Žiline.

12.05.2014 15:22:35

Hodnotenie: 0% Jana (nezaregistrovaný)

No v Nitre hotový otras prehadzovali si nás od skladu do skladu a nakoniec čo bolo najhoršie sme jednu vec mali brať že vraj z predajne o čom sme nevedeli lebo nám bolo povedané že to dajú v sklade a mladý fagan do mňa začal hubovať že to je môj problém a začal mi nadávať ako nehnevajte sa ale takýto ľudia nemajú čo robiť v obchode iba znechutia celý nákup už tam nikdy nepôjdem FUUUUJ !!!!!!

26.04.2014 19:08:09

Hodnotenie: 0% Marcela (nezaregistrovaný)

Merkury Market Trnava - personal otrasny, pod uroven, ti ludia tam nemaju co robit a veduci predajne - tak to sa ani neda komentovat, odporny neprijemny poliak, ktory neovlada ani slovensky jazyk. Reklamovany tovar nam vratili ze sme si sami sposobili vadu...uz tam nikdy nic nekupim

16.04.2014 18:26:40

Hodnotenie: 0% yvet (nezaregistrovaný)

Merkury Market Trnava
nákup v tejto predajni ma velmi prekvapil (negatívne )!
čo sa týka pracovníčok na 1 poschodí tak to bola čístá katastrofa !!! tak neochotné predavačky som ešte nazažila ... ked Vás tá práca nebaví tak to láskavo nerobte bo znechucujete luďom den!
Ked som požiadala pracovníčku či nám nemožedat veci ktoré asi po 40min nebola schopná dodat jej kolegyňa tak ju to nenormálne obťažovalo ... zdržala som sa komntára inak by som ich vyposielala niekam !!!!

11.04.2014 10:44:18

Hodnotenie: 0% tímea (nezaregistrovaný)

Pri rozbaľovaní sedacej súpravy sme zistili, ze na 1 časti pred operadlom dole je hlboký rez, na zadnej časti je textília poškodená a plus je aj diera v koženke. Vlastne úplná KATASTROFA. Ani reklamácia nebola uznaná a to preto, lebo "ide o mechanické poškodenie zo strany kupujúceho, za čo výrobca ani predávajúci nezodpovedá." No krásne.

03.04.2014 21:21:26

Hodnotenie: 0% Lenka (nezaregistrovaný)

Nákup v merkury markete ma stál neskutočné nervy a hlavne naviac minuté peniaze, ako je tu už spomínané, personál nič moc, až na pár výnimiek. Nakúpili sme tam celú výbavu do kúpeľne, WC a kuchyne, a museli sme sa vracať 30km lebo nám podávali zlé veci, zabudli nám dať nohy k vani, zlé umývadlo, .... linka bola totálne zlá, zlé diery, málo šróbov, kvalita úplne nulová. Vrátila som sa tam 4krát kvôli nim a nikoho to tam netrápilo. Vedenie katastrofálne, neochotné. Poliaci nás tu idú prevalcovať, to čo je?????????????????? Už nikdy by som tam nešla nakupovať, síce sú lacnejší ale strašné "šmejdy" A ešte k tomu nám zle vyrobili skrinku na sporák, a ani sa neunúvali ju vymeniť..... No des, fakt nikomu neodporúčam tam nakupovať ani len vankúšik :)

02.04.2014 18:32:23

Hodnotenie: 20% martina (nezaregistrovaný)

Som velmi nespokojna, kupila som postel, vystavenu mali celkom peknu a aj pevnu,kupili sme 2 kusy, doma sme rozbalili a zistii že su tenšie dosky a aj dosť nestabilne pod vahou dietata sa hybala...,takže sme ich reklamovali,k nim sme kupili matrace 2 kusy za 55e v akcii, tie boli do pol roka preležane- spali na nich deti...zaver- s tovarom som nespokojna a tiež ich neodporučam kupovať/ matrace hroza/

27.03.2014 18:36:47

Hodnotenie: 0% katarina poprad (nezaregistrovaný)

V ptedajni vladne znudena atmosfera personalu...ked som sa chcela poradit, predajca mi odpovedal: "ja by som za taku ko...tinu tolko penazi nedal...sokovalo ma to natolko, ze som sa chcela stazovat, ale tam sa pravdy nedovolate

24.03.2014 15:10:46

Hodnotenie: 0% tatiana (nezaregistrovaný)

Nikdy viac,kupite tovar,doma rozbalite a zistite ze ste kupili smejd,chcete vymenit neexistuje,v sklade sa nedovolate spravodlivosti.Vedia co predavaju a keby museli kazdemu uznat reklamaciu,tak to mozu zavriet.Moje skusenosti su z Merkury Market Kosice.Radsej si priplatim a kupim slovensky vyrobok!!!!

24.03.2014 14:01:10

Hodnotenie: 100% Lukas (nezaregistrovaný)

Prevadzka bratislava velka spokojnost na nabytku mam od nich zariadeny cely byt je pravda ze sa tam obcas dlho caka pretoze je ich tam malo ale zato mozu asi manageri co sa tika ochoty vedia dobre poradit a ked som predajcu poziadal o pomoc pri nakladani do auta nemal s tym ziadny problem.

23.03.2014 19:58:12

Hodnotenie: 20% Rasťo (nezaregistrovaný)

MM-Zvolen Ochota personalu konci zaplatenim. Tak kupil som si s priatelkov obyvackovu stenu. Na vydaji tovaru si 4 zamestnaci vypalovali zobak, ten 5 mi to dotlacil k autu na voziku a potom sa vsetci 5 pozerali ako to sam nakladam. Keby to nebolo take tazke a tak nespratne zabalene nepoviem ani slovo. Ale toto bola Konecna!!! Slovenska mentalita

15.03.2014 09:39:07

Hodnotenie: 0% www (nezaregistrovaný)

MM Zilina radsej zatvorit. pomoci pri kupe ziadna ochota komunikovat ziadna a co sa tyka pokladnicok uplna katastrofa. Radsej kupim drahsie a kvalitnejsie. hlavne kde mi poradia s usmevom

28.02.2014 15:27:15

Hodnotenie: 0% Mandant (nezaregistrovaný)

MM - Žilina - Absolútna katastrofa! Väčšina zamestnancov je nezdvorilá, neochotná pomôcť a vôbec nevie upozorniť na dôležité veci.
Kupovali sme tam naraz viacej vecí ale už asi nikdy viac.
Vôbec nás neupozornili, že pri kúpe kuchynskej linky nie je v balení lišta na ktorú sa skrinky zavesia, zistili sme to až po rozbalení a lištu sme potom museli zháňať.
K poličke kt. je súčasťou obývacej steny neboli dodané potrebné veci na prichytenie.
Odmietli nám vymeniť harmonikové dvere - v predajni sme si vybrali jednu farbu ale dodali nám úplne inú, zistili sme to až o niekoľko dní potom. Keď sme sa vrátili a žiadali výmenu tak odmietli, pričom tie dvere boli úplne v poriadku a oháňali sa tým, že je poškodená krabica. Tak ako to asi zistím, keď nie otvorením tej krabice?! Pán predavač a aj nejaký poľský a strašne drzí vedúci sa oháňali rôznymi hláškami a zvyšovali hlas.
Myslím, že sa už do tohoto obchodu viac nevrátim a prosím tých, čo tam ešte neboli aby tu nenakupovali.
Je to totiž ten známy obraz slovenského alebo poľského podnikania. Hnať sa za mamonom, ale na kvalite ponúkaných produktov alebo služieb už nikomu nezáleží. Nedajbože na ich zákazníkoch, ktorí ich živia.
Neviem ako si chcú ďalej udržať zákazníkov keď sa k nim takto správajú!!!
A naozaj by som požiadal ľudí aby sa tomuto obchodu vyhýbali. Pozrite sa na tieto všetky príspevky. Myslíte si, že je to náhoda, že je až toľko nespokojných ľudí? Určite nie! Niečo pravdy na tom bude.

23.02.2014 19:06:12

Hodnotenie: 30% xxx (nezaregistrovaný)

Tak toto je strašné. Personál je tam hrozný hlavne čo sa týka na pokladni v Nitre. Predavačka počas platieb prežúvala v ústach tekvicové jadierko. Bolo to nechutné ako jej nevadilo, že obsluhuje zákazníkov S trčiacim jadierkom v ústach a tvárila sa ešte aj otrávene. Taktiež dlhé čakania na obsluhu sú hrozne a hlavne ked predavač vybaví niekoho po mne skor.

21.02.2014 14:27:18

Hodnotenie: 0% OLINO (nezaregistrovaný)

Jedine co som nemusel reklamovat bola kosodrevina zo zahradneho centra . Vana , komoda , kuchynsky stol a stolicky to vsetko bolo poskodene . A skuste to niekto reklamovat . Budu Vam tvrdit , ze to bolo vydane zo skladu v bezchybnom stave a mali ste si to pri preberani skontrolovat . Ano budem vsetko v demonte rozbalovat a kazdu dosku obracat v rukach . UZ NIKDY TAM NIC NEKUPIM !!!

16.02.2014 20:34:32

Hodnotenie: 100% Lala (nezaregistrovaný)

Ja som spokojna s pristupom predajcov a teda Levice su na tom v neporovnatelnej miere lepsie ako v nitre,ci uz ide o pristup alebo vyber tovaru. V lv toho maju vela,stale ked tam idem je tam plno ludi a nakupuju,keby to bol taky smejd ako tu spominate,tak by tam nikto nechodil a ked sa vam nepaci,tak si chodte do predrazenych malych obchodov,kde nic nemaju skladom a na vsetko cakate min. 4 tyzdne. A kto robi v obchode tak by mohol vediet,ze to neni len obsluhovat,ale kopec papierovaciek a preberanie tovaru.....a ked si tak porovnate ine velke retazce,kde vas len odrbu o peniaze,obsluha ziadna,tovar v letaku nemaju vobec,alebo za vyssiu cenu....v MM mate aspon garantovanu cenu,kt. je v letaku.
Velka vdaka za pomoc na oddeleniach.

13.02.2014 22:06:56

Hodnotenie: 100% ANIEL Poslať správu

Dôverujem tomuto užívateľovi

Som velmi spokojny, vsetko je lacnejšie ako u konkurencii min 20%. Vsetke sluzby maju perfektne.

05.02.2014 22:29:50 Tento užívateľ hodnotil iba tento produkt

Hodnotenie: 0% Takácsová (nezaregistrovaný)

Kupili sme dvere mal chybu nechceli uznať reklamaciu ,že mali sme to vybaliť a zadať hned pri kupení ,predavač bol ochotny ale skladnik a tam nejaky polsky šef velmi arogantny

30.01.2014 16:36:17

Hodnotenie: 0% vierka (nezaregistrovaný)

nakvalita, neochota, nikdy viac

30.01.2014 09:28:11

Hodnotenie: 1% kamenservis Poslať správu

Dôverujem tomuto užívateľovi

Kúpil som plastové dvere, ktoré boli poškodené a zle zatvárali. Výmena za druhé tiež nedopadla dobre a sú odfušované od zámku ktorý je nakrivo, štítok nedosadá, celkovo dvere v zárubni zle osadené.Strana bližšie k zámku, prakticky nejde zatvoriť a ma veľkú vôľu.Opačná strana tak natesno, že nastáva pnutie. Dal som za ne 279 eúr. Katastrofa. Nervy ! Najhorší obchod Merkury Market !!!

28.01.2014 08:45:22 Tento užívateľ hodnotil iba tento produkt

Hodnotenie: 0% peter (nezaregistrovaný)

polsky odpad,hnus!!!!!! nekupujte tam!!!

22.01.2014 11:09:24

Hodnotenie: 50% Penelope (nezaregistrovaný)

Nakupovali sme na prevádzke v Leviciach už častejšie.S tovarom ani s dodaním problém nebol.Ale tie pracovníčky na pokladni !! Konkrétne pani alebo slečna Jakušová tuším,ak som si dobre pozrela menovku-NO NIEČO PRÍŠERNÉ! Takéto pracovníčky teda robia velmi zlú reklamu a odradia zákazníkov od dalšieho nákupu! Ja som sama zamestnanec obchodu a takto keby som sa správala,tak neviem,či by som tam dlho zotrvala.Tvárila sa NASRATÁ NA CELÝ SVET,že tam asi musí byť,rada žiadna,aj keď sme ju chceli,AROGANTNý KSICHT,no niečo hrozné! Nevedela som v tom momente,či som ja nejaká čudná,alebo čo to vlastne celé je,prekrúcala očami,komunikácia mínus nula,no hrôza.A musím povedať,že to nebolo prvý raz

17.01.2014 16:52:22

Hodnotenie: 0% miroslav karchnak (nezaregistrovaný)

preco nemate vpocitaci napriklad dal som si ze kolko stoji plistiren naskoci my letak kde to nie je ako sa mam dozvediet ceny vyrobkov

14.01.2014 19:01:19

Hodnotenie: 0% anicka (nezaregistrovaný)

Po dnesnom nakupe v mm v ziline som ostala velmi prekvapena......... ja pracujem tiež ako predavacka v stavebninach ale tak ako sa oni spravaju k zakaznikom by som si ja nedovolila. Tie lemry stojace nehybne za pokladnami ,neochota cokolvek ukazat, poradit alebo pomoct je neuveritelna . Nikdy vzivote sa do toho obchodu nevratim ani keby tam zadarmo rozdavali.

28.12.2013 21:55:24

Hodnotenie: 0% alena (nezaregistrovaný)

Na rozdiel od Majkla mám an levický MM ťažké srdce. Pred časom sme tam kúpili nábytkovú stenu, našťastie ju mali k dispozícii na sklade, ale skladníci z viaverých výdajných skladov boli fakt neochotnými. Hodili nám tovar pred auto a naťahuj sa zákazník sám... Ako nič proti, ale tým, ktorí sme platili nám jasne deklarovali, že nám tovar aj bude naložený do auta! No lenže zostalo len u sľubu... Ešteže nám všetko vydali, ale do levického MM už nikdy viac!!!

25.12.2013 19:27:41

Hodnotenie: 10% Majkl (nezaregistrovaný)

V Leviciach v MM sme si objednali stôl a 4 stoličky, zaplatili zálohu a čakali mesiac na dodávku.Po výzve na prevzatie tovaru sme tovar prevzali, zaplatili a zobrali domov. Doma sme zistili , že nohy ku stolu chýbajú -cesta späť-skladník bez ospravedlnenia nám vydal chýbajúci balík.Jedna stolička mala poškodený textilný poťah-preto späť -reklamácia. Po mesiaci výzva na prevzatie - stolička mala sedák úplne zašpinený a oprava prevedená nekvalitne. Opäť reklamácia + aj ostatné stoličky, lebo medzitým sa začal textilný poťah párať aj na nich.Horkoťažko pripustil polský vedúci možnosť zmeny látky.Po mesiaci prišla písomná výzva na prevzatie tovaru, išli sme ho prevziať, ale ešte neprišiel. List poslali, aby stihli 30dňovú lehotu. Dobre počkáme do pondelka, zavolajú. Nezavolali, išli sme tam , tovar prišiel, po rozbalení stoličiek sme zistili opätovnú nekvalitu prevedenia.Navrhovali vypísať ďalšiu reklamáciu. To sme odmietli a žiadali odstúpiť od kúpnej zmluvy.Polský vedúci fotil všetko mobilom , posielal fotky vraj do Polska, stále niekam telefonoval a naťahoval čas.Vydržali sme hodinu , reklamáciu sme odmietli a odstúpili od zmluvy. Musel som ísť domov doniesť stôl, ani ho neprezreli ,či nie je poškodený, hodili ho niekam do skladu a vrátili nám peniaze.Prístup slovenských predavačov bol O.k, ale sami hovorili, že bez Poliaka nemôžu nič.Poliak vyzeral ako bezdomovec( oblečením i výzorom), ne vedúceho nemal žiadne predpoklady.Všimnite, si , že i mnohý nábytok je obitý, špinavý alebo poškriabaný.Určite nábytok už v MM kupovať nebudeme.

24.12.2013 14:09:10

Hodnotenie: 0% Lisa (nezaregistrovaný)

Kúpila som si v BB dva rovnaké matrace (1ks- 112 eur) s latexovou vrstvou s dierami 0,5cm po šírke a 3 cm hlboké. Na jednom matraci sa mi táto vrstva začala drobiť. Reklamáciu uznali a nalepili tam novú latexovú vrstvu. Táto latexová vrstva vyzerá akoby ju niekto ostrým predmetom dopichal. Samozrejme po pár použitiach tieto dierky tlak nevydržia a začnú sa zase drobiť a takto začína kolotoč reklamácií. Na SOI-ke mi povedali, že vďaka slovenským dokonalým zákonom s tým oni nič nespravia, pretože MM dodržal zákonom stanovenú lehotu a zákonný spôsob vybavenia reklamácie. Takže toto bol môj prvý aj posledný nákup v tomto obchode.

06.12.2013 14:51:44

Hodnotenie: % charlie (nezaregistrovaný)

V Blave v MM som kupil schodovu listu nespravneho rozmeru a nakolko nemali potrebny rozmer, tak mi listu vzali spät a vratili peniaze bez problemov.

14.11.2013 11:24:46

Hodnotenie: 30% Denisa (nezaregistrovaný)

Zakúpila som si obklad Tanzania do kúpelne. Nádherný vzor, kombinácia farieb. Toto je pozitívna stránka.
Dala som si urobiť aj vizualizáciu, všetko bolo v poriadku,kým mi obkladači neoznámili, že nesedia rozmery, v každej krabici sa našli obkladačky buď o pár mm väčšie alebo menšie!!!!!
Ako sa také niečo môže stať....
Obklad do kúpelne rozmerov 10 m/2 stál dosť peňazí.
Také niečo považujem za veľké negatívum.

05.11.2013 14:32:43

Hodnotenie: 0% Kupec (nezaregistrovaný)

otrasna kvalita celeho subjektu

26.10.2013 09:33:37

Hodnotenie: 0% Viera (nezaregistrovaný)

Pondelok 21.10. som zakúpila mozaiku do kupelne ARENA, vecer som ju doma rozbalila a zacala vytahovat jednotlive platy, na 13 platov z 23 bola nekvalitnym lepenim odlepena minimalne 1 perletova ploska, na niektorych aj 3. Mozaiku som sla vratit s pozadovanim vratenia penazi. Samozrejme som nepochodila a mam cakat 30 dni na posudenie mojej reklamacie. Obratila som sa aj na SOI, pani mi povedala, ze musim pocitat aj s tym, ze ju zamietnu, tak na koho strane je ten zakon? Ved ja za to predsa nemozem, ze mi predali nekvalitny vyrobok, nemozem cakat 30 dni v rozobranej kupelni na vysledok.

25.10.2013 12:31:04

Hodnotenie: 0% ex (nezaregistrovaný)

Pracoval som v rozmych firmach a spolocnostiach ale takyto "bordel a chaos" to som este nikde nevidel. Vsetko len ututlat, zamlcat, hodit vinu vzdy za kazdu cenu na predajcov Slovenskej narodnosti. Neustale zrazky zo mzdy, rozne ponizovania, vsetko formou "nepaci sa ti? mozes odist" a AJ ten odchod vobec nebol jednoduchy. Nepacilo sa mi to ani ako zakaznikovi, no ako zamestnancovi sa mi to cele zhnusilo. Zo dna na den menia pravidla, dochadzku akekolvek povinnosti a zamestnanec sa to dozvie az v den "D" alebo uz ked je ZLE. A to o praktickach reklamacii a zavadzania zakaznikov by som vedel este vela vela napisat. Pracujem uz nastastie u konkurencii a pripadam si ako v perinke ked to porovnam.

21.10.2013 09:01:06

Hodnotenie: 0% peter (nezaregistrovaný)

nikdy viac M Market, ani klince, nic!!!!!!

18.10.2013 12:04:43

Hodnotenie: 0% Miroslav (nezaregistrovaný)

Prístup k ľuďom. Predáva sa ľahko, ale akonáhe je nejaký problém ako napr. pri reklamácii tak od toho všetci ruky preč a predávajú čisté šmejdy za predražené ceny.

13.10.2013 16:50:36

Hodnotenie: 0% Ladislav (nezaregistrovaný)

vizitka poliakov

03.10.2013 19:38:07

Hodnotenie: 100% Kajca (nezaregistrovaný)

LEVICE..Každý sa tu sťažuje na MERKURY MARKET pritom každý sa tam stále vracia kupovať tovar,stále tam vidím tých istých ľudí ktorý len krituzujú... Neviem čo čakáte od polského výrobku,keď sa vám nepáči chodte si to kúpiť do inej firmy,nikto Vás v MM nenúti nakupovať, žiadna firma nieje dokonalá...zamestnanci za tovar ktorý je poškodení nemôžu,môže sa stať že vydajú omylom iný tovar ako ste si obiednali,ale to sa stáva každému nieje to naschvál..a čo sa týka obsluhy,človek keď je tam sám nemôže robiť všetky veci naraz,aj vydávať aj predávať a ešte aj obsluhovať piatych ľudí naraz..trošku trpezlivosti ľudia.. :)

01.10.2013 16:45:41

Hodnotenie: 0% Ladislav (nezaregistrovaný)

to su poliaci

30.09.2013 19:07:29

Hodnotenie: 50% anika (nezaregistrovaný)

kvalita vyrobkov je podla mna na nuilovej urovni. samozrejme netvrzim ze spojovaci material a oddelenie tychto zalezitosti je zly. naopak maju tam znackove veci ktore sa tam oplati ist kupit. maju nizsie ceny. ale sprchac, umyvadlo ci parkty alebo dlazbu by som tam rozhodne nekupila :D

26.09.2013 07:07:47

Hodnotenie: 0% anna (nezaregistrovaný)

v MM vo ZV sme si objednali kupelnovu zostavu a po dodani poslednej skrinky tzv.stlpik sme po rozbaleni zistili že je poškodena.Samozrejme sme skrinku reklamovali a dostali sme odpoved neopravnená reklamacia z dovodu mechanickeho poškodenia.No ja som sa rozhodla,že si dám vypracovať znalecky posudok a obrátim sa na SOI. Už som sa poučila a MERKURY MARKET budem obchádzať čo najdalej.

21.09.2013 22:41:59

Hodnotenie: % scar (nezaregistrovaný)

vcera 14septembra sme si kupili skrinu v merkury markete v nitre a pri rozbaleni sme doma zistili ze mame dve prave strany,volal som spat reklamovat prepojili ma do nitry a zamestnanec pri skriniach mi do telefonu vravi ze to je blbe :)a smeje sa, no nenasere to cloveka?slubil ze to vyriesi a zavola len akosi zabudol volat,bereme naspet

15.09.2013 11:12:34

Hodnotenie: 0% Janek (nezaregistrovaný)

Nekvalitný tovar,problémy v prípade reklamácie neskutočné! Nikdy viac!!!

03.09.2013 01:43:11

Hodnotenie: 0% Egon (nezaregistrovaný)

Tento obchod demotivuje svojich zamestnancov, ktorí potom nemajú ani najmenší záujem aby bol zákazník spokojný. Vaše skutočné problémy ale začnú až pri reklamácii kedy zistíte že ste v tomto obchode žiadúci iba dovtedy kým ste potencionálny koreň ktorý tam nechá peniaze, mimochodom za už povestne nekvalitný poľský tovar.

31.08.2013 10:50:26

Hodnotenie: 0% Nespokojný zákazník (nezaregistrovaný)

Hanba! Svoju nespokojnosť budem tlmočiť ďalej! Reklamáciu zamietli 2x, vraj tovar posúdil výrobca a tovar sa popritom nedostal von zo skladu v ZV a ani nebol rozbalený. Vrátil sa nám v našom pôvodnom balení!!!

29.08.2013 12:51:43

Hodnotenie: 10% maros (nezaregistrovaný)

dobry tak my sme si kupili skrinu a ked som ju rozbalil a chcel začat stavat tak nam najprv chybali nejake veci a potom sme zistili,že to neni ta skrina ktoru sme si objednali,ale z objednanej skrine tam bola polovica a z ineho typu tam bola polovica a tak mi povedzte čo si mam o tom mysliet a to ešte nevravim kolko krat sme tam boli

25.08.2013 19:20:52

Hodnotenie: 0% Cifercan (nezaregistrovaný)

Zariadenie kupene nove po 11 dnoch instalovane a zistene ze je vadne, reklamovane, a na reklamaciu cakam 30 dni, pri tom hned na starte predali vadnu vec a ja mam este cakat 30 dni!? Podla zakona maju pravo, ale zial ze nepise aj v tom zakone ked predaju ale funkcne zariadenie a nie nefunkcne
Neochota, drzost a odvolavanie sa na zakon uvidim co do konca bude.

21.08.2013 22:00:25

Hodnotenie: 21% Erykha (nezaregistrovaný)

Tovaru je dosť,3ale vás nemá kto obslúžiť, všetko si musíte sama nájsť a ešte aj doniesť! Proste otras!

13.08.2013 08:45:58

Hodnotenie: 0% dupki (nezaregistrovaný)

V Merkury markete v Leviaciach som nakupoval prvý aj posledný raz. Objednával som sedačku, samozrejme miesto troch sľubovaných týždňov im to trvalo vyše šesť týždňov. Ako ospravedlnenie mi navrhli zľavu 5 %. S tým som však nesúhlasil. 5 % zľavu dostanem aj bez toho aby niekto niečo pokazil alebo niečo meškalo. Chcel som 10%. To samozrejme predavač nemohol odsúhlasiť, tak so si nechal zavolať vedúceho. Prišiel nejaký krpatý nafúkaný poliak Kryštof Dolniacki (asi tak sa píše) a bol hrozne hustý a arogantný. Navyše sa so mnou bavil poľsky. Hudol si svoju nacvičenú pesničku v polštine, ja pozerám na neho, že to nemyslí vážne, však som na Slovensku nie v Poľsku. Záver jeho arogantnosti, bol taký, že bud zoberem 5% alebo záloha prepadne pre Mercury keďže neporušili obchdné podmienky. Na o som mu povedal, že o tom viem, ale v rámci slušnosti a dobrému prístupu k zákazníkovi to kludne môže zmeniť. Nakoniec sa otočil a odišiel bez pozdravenia. Týmto skladám poklonu personalistom v spoločnosti Mercury, ako dobre robia svoju prácu a vyberajú naozaj profesionálov. Takéhoto pajáca by som z firmy vyhodil na minútu. Ten môže akurát tak v Anglicku umývať hajzle, nie robiť vedúceho. Samozrejme od tohto vystúpenia budem každému neodporúčať nakupovať v tomto poľskom kráme a jedine negatívnu reklamu šíriť.

26.06.2013 22:41:24

Hodnotenie: % Patrik (nezaregistrovaný)

Ľudia nechápem, čo sa tu všetci sťažujete. Ja osobne som bol už pár krát v Merkury Market a nikdy ma tam nikto nenatlačiť pod hrozbou násilia. Ak sa Vám nepáči tak využite ponuku lokálnych stavebnín, ktoré iste budú aj vo Vašom meste v hojnom počte. Ale samozrejme Vy by ste radi "ceny z rozvojových krajín" a "západnú kvalitu". Také niečo ale ešte nevymysleli.

24.06.2013 06:53:26

Hodnotenie: 20% vera (nezaregistrovaný)

Kupovala som obklad v B.Bystrici, všetko bolo OK, až pri výdaji som poprosila výdajcu, aby mi pomohol tovar naložiť do auta, nakoľko som krabicu nevládala sama naložiť. Ochota žiadna a arogancia ukážková. Nepomohol mi vôbec, zľutoval sa pán, ktorý tiež tam nakupoval. Nikdy viac tam nepôjdem.

20.06.2013 12:01:59

Hodnotenie: 0% Niky (nezaregistrovaný)

Som sklamaná z Merkury market PD, kúpili sme u nich 5ks dverí, z toho jedny mali tmavý fľak, a druhé boli cez stred prasknuté, vzhľadom nato,že sme si to všimli až doma a potom boli reklamovať, po 30dňoch sa nám ovzali s tým,že sme si dvere poškodili my. Človek chápe,že to nemôže za tu cenu zodpovedať 100% stavu,ale aby človek kúpil dvere,ktoré sú evidentne poškodené Merkury market je smutné. My sa však nedáme, dáme si vypracovať odborný posudok!!!

14.06.2013 15:36:19

Hodnotenie: 0% misko (nezaregistrovaný)

ahojte ludia, v zivote by som uz nic nekupil v merkury markete a hlavne v Prievidzi. co tam robia to uz nie je mozne. klamu ludi priamo do ksichtu. viete preco dostanete niekedy poskodeny tovar zo skladu? pretoze vandraci co tam robia ho mozno nechtiac poskrabu alebo dorezu a oni vam ho potom nenapadne vydaju. vy si to vsimnete az doma, ale to uz je bohuzial pre vas neskoro kedze ste podpisali blok zozadu, kde sa uvadza ze ste tovar prebrali v poriadku. a to vam uz nikto reklamaciu neuzna nakolko je to mechanicke poskodenie. smola... hlavne ti polski mamlasi co sa tam hraju na veducich ma neskutocne vytacaju... hanba slovakom ze sme si nechali zasrat nasu zem s tymito parazitmi.

14.06.2013 00:45:52

Hodnotenie: 0% Gyonyoruová (nezaregistrovaný)

Predávajú nekvalitu za neprimerane ceny.

13.06.2013 08:53:13

Hodnotenie: 80% jaja (nezaregistrovaný)

Vsetky obchody maju svoje plusy a minusy.trh je velky , clovek si moze vybrat..s merkury som spokojna..s predajcami v kosiciach som spokojna.. ak sa opytam, poradia.. a pri pokladniach? je to vsade rovnake v tescu som cakala pol hodiny na zaplatenie, v baumaxe pol hodiny na predajcu..

11.06.2013 20:28:32

Hodnotenie: 0% Kalná (nezaregistrovaný)

Mám na Levické Merkury veľmi ťažké srdce! NIKDY tam nekupujte DVERE!!! Prvý apr. týždeň sme si objednali 4ks inter.dverí v bielej farbe/nie matnej, ale imitácia dreva/..mali dojsť o 4týž. Aj prišli ale 2ks v inej farbe!!! Na chyba bol predajca, zlý kód napísal do objednávky. Tak sa objednanli tie 2ks ešte raz, s tým že dopravu 11€ som musela zaplatiť JA! A odniesť späť tiež na vlastné náklady. Dvere došli na 2krát zas 1ks v inej farbe, ale zárubňa už bola v Ok farbe. To sú takí motáci!!! Teraz ich máme doma všetky, tie zlé im nevrátim, nech si po ne dojdu, to furt dodávku vybavovať a platiť??? Dnes mi volá poliak, že tie ten 1ks máme doma nafotiť a poslať do mailu..ešte furt ho nevyrábajúúúúú?! Kriste, aká som naštvaná, od apríla bývame bez dverí 2MESIACE, kvôli ich dementnosti!!! A to mám aj iné zlé skúsenosti s nimi

31.05.2013 12:09:02

Hodnotenie: 100% ANIEL STRAZNY (nezaregistrovaný)

SAEC Zbierka zákonov
č
.
108
/2000 Strana
1
108/2000
Z Á K O N
zo 16. marca 2000
o ochrane spotrebite
ľ
a pri podomovom predaji a zásielkovom predaji

-TENTO ZAKON SA VZTAHUJE LEN NA PODOMOVY A ZASIELKOVY PREDAJ ZLATA PANI!!!!!.

24.05.2013 19:59:26

Hodnotenie: 0% Katka T. (nezaregistrovaný)

Pred 4 tyzdnami som si objednala sprchovu zastenu - na predajni mali s matnym sklom a vlnovkami. Nepacila sa mi ale predavac mi tvrdil ze objednat sa da aj s cirym sklom. Tak som suhlasila, spisali sme objednavku - NIEKOLKOKRAT som prizvukovala ze chcem cire sklo. Pred podpisom objednavky som sa pre istotu este raz spytala, ci je to cire sklo, ubezpecil ma ze ano, pricom na objednavke som si to nevedela overit, kedze to bol len zhluk cisel a pismen.
Dnes zastena dosla a sklo je matne s vlnovkami. Vratila som sa do predajne a tam mi povedali, ze sme si tuto matnu objednali, ze je tam cislo V15 a to je matne s vlnovkami. To mam akoze pri objednavani vytrhnut predavacovi katalog z ruky nastudovat si ich kody, aby som si overila cisla obj. tovaru??????????
A teda mi tvrdia, ze objednany tovar sa uz neda vratit ako je to potom so zakonom : § 12 zákona 108/2000 Z.z. kupujúci má právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu do 7 dní od prevzatia tovaru. ????
v piatok tam idem znovu, bude tam ten predavac, ktory mi to objednal, takze budem trvat na vrateni tovaru !!!!
hodnotenie by som dala aj minusove ak by sa dalo, kedze s MERKURY MARKETOM sme boli uz viackrat velmi nespokojny.
Toto bol moj posledny nakup v tejto predajni!!!

21.05.2013 16:22:52

Hodnotenie: 0% Adriana (nezaregistrovaný)

Ja mám tiež s Merkury zlé skúsenosti, chcela som si kúpiť skrinku pod umývadlo, výrobky na ktoré som sa informovala u predavača buď nemali cenovky, každý jeden výrobok musel overovať v PC a keď aj cenovku mali pri objednávke sme zistili že úplne inú aká v skutočnosti bola. Nakoniec som si vybrala komplet skrinku s umývadlom a bolo mi potvrdené že skrinku si môžem ihneď prevziať, keďže som predavačovi povedala aby mi ju odkontroloval, lebo už nemám na nich nervy po dlhom čakaní mi bolo povedané že mi ju nemôžu predať, lebo zistil že nemá príslušenstvo - komplet kovania ktoré tam mali byť. Skoro po dvoch hodinách som odišla na prázdno. Aj napriek tomuto som na obchod nezanevrela a kúpila som si tam po dvoch týždňoch batériu k umývadlu. Keď sme sa opýtali aký je to výrobok, bolo mi oznámené, že slovenský. Po namontovaní batéria tiekla tak som ju bola ihneď reklamovať. Vodu sme museli odstaviť v celom byte. Povedali mi že mám čakať klasických 30 dní na vybavenie reklamácie. Pri reklamácii som sa dozvedela, že som si nekúpila slovenský výrobok ale čínsky, takže ani predavači netušia čo vlastne predávajú. Keď som žiadala náhradnú, aby sme mohli v byte fungovať, bolo mi povedané že to nie je možné (aj keď pri reklamácii mobilných telefónov, alebo batérií do auta Vám ihneď ponúknú náhradnú počas vybavovania reklamácie). Nezabralo ani to, že som im vysvetlovala že v 21. storočí bez vody v paneláku sa nedá žiť. Zabralo len to, že sa do hodiny vrátim s pracovníkom Štátnej obchodnej inšpekcie a s televíziou. Zrazu sa batéria dala vymeniť. Kus za kus.Dovtedy to nebolo možné. Novú batériu sme hneď namontovali a do troch hodín sa opakovalo to čo s prvou začala tiecť. Presne na tom istom mieste. Toto všetko sa stalo včera 12. 5. 2013, dnes 13. 5. 2013 idem batériu reklamovať znova. Som zvedavá ako dopadnem.

13.05.2013 08:37:56

Hodnotenie: 0% niekto iny (nezaregistrovaný)

pán Michal. skrinku ktorú ste si kúpili je vyrábaná na drez s rozmermi 80x60 pretože Merkury Market iné nevyrába. Takže chyba nebola v predavačovi v montérovi

28.04.2013 14:53:35

Hodnotenie: 0% Michal (nezaregistrovaný)

Pred 6 týždňami sme si boli objednať skrinku. Predavači sľubovali že do 3 týždňov to príde. No po pravde to trvalo dlhých 6 týždňov. Včera sme boli pre ňu v Levickom Merkury, chceli sme riešiť zľavu a dali smiešne 3%.. čo spravilo 2 eurá. Predavači nevedia bez vedúceho nič vybaviť. A po ďalšie sme si k tej drezovej skrinke boli zakúpiť aj drez. Predajca nám povedal, že ten drez bude určite pasovať na ich skrinku. Pri montáži sme ale zistili že drez je o 10 cm väčší. Hneď sme im volali a žiadali výmenu. Odbyli nás že sme drez odbalili z fólie a oni to už nevezmú späť. Napriek tomu som nasratý sadol do auta a letel 50km do Levic. Po príchode som hneď išiel do skladu kde som žiadal výmenu tovaru. Skladník bol arogantný a začal si vymýšlať že sme to poškriabali a on to nevezme späť, tak som si dal zavolať vedúceho skladu Poľského pôvodu, ktorý bol ešte držejší a arogantnejší ako skladník. Vôbec sa somnou o tom ani nechcel baviť. tak som sa vybral za predajcom, ktorý mi to predal, on bol ochotný a vybavil výmenu pretože uznal že to bola jeho chyba. Bol to jediný čestný človek z celého Merkury. Tak som bol znovu v sklade po NOVY drez. No ked som tam prišiel tak ani jeden z tých UZASNÝCH skladníkov tam nebol. poslali niekoho iného, ani jeden sa tam neukazal špiny arogantne. Tak som si z každej strany poobzeral
celý drez aby tam neboli prípadné škrabance.Napriek tomu že tam boli maličké škrabance som neni taká sviňa ako boli páni skladníci tak som ho vzal lebo som ho potreboval. A preto Vám do Levického Merkury vôbec neodporúčam ísť!! už nikdy tam nevkročím a nemyniem tam ani jeden cent!! takže hodnotenie je 0 bodové.

28.04.2013 10:45:26

Hodnotenie: 0% dana (nezaregistrovaný)

Neskutočné, čo si dovoľujú. V Prešove sme kúpili Vanabox, ktorý mal mať pribalený, podľa predajcov, aj sifón k vani. Pri rozbalení sme zistili, že tam nie je. Hneď v sobotu sme tam volali, pretelefonovala celý paušál,dali mi mailovú adresu kde mám napísať reklamáciu, samozrejme, že sa nikto neobťažoval odpovedať,v pondelok som napísala druhý a tiež nič a dnes som tam znovu volala ,okrem toho že mi na 1.x bez vysvetlenia zložili telefón a musela som volať znovu cez spojovateľku ajhľa aká bola odpoveď, asi dva mesiace už tieto sifóny k Vanaboxu nepribaľujú. Neviem teda či len k tomu nášmu, alebo celkovo. Fakt na porazenie, človek tam nechá kopec peňazí a tým to pre nich končí.Robím prestavbu a chcela som si tam ísť kúpiť aj dvere a zárubne, ale už tam nenechám ani euro. Zlaté staré malé obchodíky, kde si človek kúpil všetko v poriadku a bez problémov. Takže pre Merkury Market Prešov O bodov a nikdy viac tam nič nekúpim a pre ostatných všetko, čo kúpite si rozbaľte pri preberaní, ináč nemáte šancu.

16.04.2013 09:50:14

Hodnotenie: 0% nora (nezaregistrovaný)

v predajni v Bratislave som zakúpila tovar v dosť vysokej cenovej hodnote, akurat že keď som ho chcela vymeniť za iný - nie vrátiť peniaze, lebo nespĺňal rozmery ktoré som si vybrala, nepochodila som. Napísala som preto reklamáciu, ktorá bola zamietnutá s tým že mám to čo som si vybrala a viac ich nezaujíma. Proste dostali moje peniaze a viac ma nechcú ani vidieť - tak som dala na nich podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu - a uvidíme.

15.04.2013 18:22:17

Hodnotenie: 0% ex zamestnanec (nezaregistrovaný)

Staznosti sa nedostanu ku kompetentnym,lebo maju tak urobeny program aby sa to dostalo k veducemu prevadzky na ktoru sa stazujete a nie priamo do Krosna k p.Papierzovi alebo p.Muchovi.Ja po5-mesacnej PNke musim zaplatit manko 120€ po inventure pri ktorej som ani nebol.Kniha priani a staznosti je tiez nanic- sef ju vobec nepozera.

05.04.2013 15:14:53

Hodnotenie: 0% lucka (nezaregistrovaný)

ja som bola sklamaná. predavači v predajni síce boli ochotní( nie však ten na výdaji tovaru), tovar bol poškodený, na čo som prišla samozrejme až doma (mám pocit, že mi predali výstavný kus). Do najbližšej predajne mám viac ako 100 km, čiže opäť musím vycestovať, pričom ani neviem, či mi reklamáciu vôbec uznajú. Keď som tam volola povedali mi, že pri prevzatí som podpísala, že preberaný tovar je bez vady... Avšak na mieste bolo pre mňa takmer nemožné tovar celý prehliadnuť, keďže som ho kupovala večer, bola tma, pršalo a mala som čo robiť aby som to vôbec naložila do auta ( a nie to ešte z každej strany otočila). :( ešte nikdy som nemala taký problém s reklamáciou.

03.04.2013 13:32:00

Hodnotenie: 0% bubo (nezaregistrovaný)

ak idete nakupovat do Merkury v KE tak urcite sa vratite spat.. minule som kupúoval dlazbu prasknute v krabici samozrejme otvoril som krabicu na na vrchu to bolo ok,.per dvoma dnami som kupil kuchynsky stol samozrejme nepasovali diery tak ze som nosky nevedel namontovat .... katastrofa zamestnanci povedia ved je to z Ciny co by som chcel...takze na zaver co kupa tak si budte isty ze sa tam este vratite ....

12.03.2013 21:36:16

Hodnotenie: 0% Yveta 111 (nezaregistrovaný)

Asi pred 2 rokmi som si kúpila v Merkury stôl+4 stoličky. Super cena, na pohľad veľmi pekné, povedala som si, že dobrá kúpa. Bývam 84km od predajne v Bratislave. Doma som rozbalila originál krabicu a zistila som, že jeden sedák zo stoličky chýba. Telefonát som vybavila, neboli žiadne problémy, ale musela som znova cestovať do Bratislavy. Ďalší šok nastal, keď som zistila, že sedáky sú zhotovene z tenkej dosky a začali sa lámať. Išla som k miestnemu stolárovi, ktorý mi na mieru zhotovil také iste o trosku hrubšie dosky. Doma som si potom prečalúnila dva sedáky, ktoré sa praskli podo mnou. Podotýkam, že vážim 60kg.Po dvoch rokoch sa mi stalo niečo neuveriteľné. Jeden večer som si išla sadnúť na stoličku, celá sa podo mnou zlomila a ja som celou svojou váhou spadla na polámané časti stoličky a pri tom som si ostrou hranou polámanej časti zlomeného operadla veľmi poranila, vlastne rozťala kožu na chrbte. Mám povrchovú 14cm ranu a po ktorej mi zostane nepekná jazva. Veď sa pozrite http://www.ulozisko.sk/obrazky/596595/P2250203.JPG . Nebudem to viac komentovať, každý nech si spraví svoj úsudok na kvalitu výrobkov, ktoré predáva táto obchodná spoločnosť.

10.03.2013 21:22:55

Hodnotenie: 72% kajus (nezaregistrovaný)

Docela dobre

04.03.2013 23:11:27

Hodnotenie: 100% Zuzana Grajska (nezaregistrovaný)

Ja som velmi spokojna

19.02.2013 15:21:30

Hodnotenie: 100% kritikkkk (nezaregistrovaný)

Chcel by som len podotknúť k tým posledným dvom komentárom... Kupoval som si v Merkury zariadenie skoro do celej domácnosti a ???? no nič..
Všetko bolo v poriadku ....
Až na počudovanie tu pre niektorích extra kritikov bolo všetko dodané včas a neporušené, mám už dlhoročné skúsenosti s touto firmou a zatiaľ nemám na nich ani jednu pripomienku ..
PS: Špeciálne poďakovanie MM LEVICE za príjemnú obsluhu ...

15.02.2013 23:17:47

Hodnotenie: 0% lucia (nezaregistrovaný)

Tak v tomto obchode si urcite uz nekupim nic!!!!Som z nich totalne znechutena.Pred tromi mesiacmi u nich kupili rohovu sedacku,ktoru nam objednali a po cca mesiaci nam na predajnu prisiel opacny roh ako sme sa dohodli.Nakoniec nam slubovali zlavu a neviem co este aj tak dosla az po troch tyzdnoch.Takze sme na nu cakali 7 tyzdnov a ked prisla este sme si u nich aj dovoz museli uhradit.A zlava?Ziadna!!!Ako sme ju rozbalili,tak spoje boli zle navrtane,cize mame odskok na sedaku a aj na operadle.Po ani nie dvoch tyzdnoch zacala neskutoce vrzgat roztahovacia cast.Koliecko sa nam ohyba a posledna kvapka bola,ked nam nedavno na operadle vystupil molytan.Nakolko sme z Piestan isli sme na predajnu do Trnavy kde sme spisali reklamaciu.Teraz nam prisiel papier,ze Vyzva na predlozenie tovaru na reklamaciu.Tak nie dost,ze nam to hned na zaciatku posrali,este sme im zaplatili vyse 30€ za dopravu a este im mam doniest tovar a zase zaplitim vyse 30€a ked nam donesu novu,alebo nam tuto opravia zase budem platit dovoz?????Jednaju neferovo!!!Informovali sme sa na SOI a tam nam povedali,ze naklady na reklamaciu ma uhradit predavajuci.Teraz cakame ako sa nam vyjadria,lebo som tam volala a povedali,ze zavolaju nejakemu veducemu do Polska a daju vediet,nakolko som im odmietla doniest tovar na vlastne naklady!Ale ja uz teraz viem,ze tam NIC nekupim.Odflakli robotu a ja s tym budem mat este vydavky???No urcite...

04.02.2013 13:51:01

Hodnotenie: 10% Viera Dv ořáková (nezaregistrovaný)

Arogancia zamestnancov hlavne poľskej národnosti , klamanie zákazníkov, neochota vedúcich p. prístup pracovníkov - mimochodom tiež poliakov - riešiť vzniknuté situácie. Prístup,s akým som sa tam dnes stretla, nemá obdobu, nezažila som ju v žiadnom inom obchodnom dome. Tých 10 % je pre predavača slovenskej národnosti, ktorého postup bol štandardný. Dvořáková

31.01.2013 22:08:52

Hodnotenie: 0% Janči Poslať správu

Dôverujem tomuto užívateľovi

Predajňa Košice čakal som na vydaj stolíka v zime 40 min drzí neochotny personál a doma som rozbalil stolík a sklo je poškriabané.

17.01.2013 22:54:39 Tento užívateľ hodnotil iba tento produkt

Hodnotenie: % Katka (nezaregistrovaný)

MM Zvolen,bola som velmi spokojna,žiadne dlhe čakanie ani reklamacie,pretože som si v tomto super obchode nič nekúpila.

16.01.2013 19:39:02

Hodnotenie: 0% Monika (nezaregistrovaný)

neochota k zakaznikom, predajňa Dunajská Streda KATASTROFA

18.12.2012 15:39:24

Hodnotenie: 100% LV zákazník (nezaregistrovaný)

Bol som nadmieru spokojný na oddelení stolarka v predajni MM Levice. Mená chlapcov som si nezapamätal, ale JEDEN Z NICH BOL VEDÚCI ODDELENIA. Neskutočne fundovaný človek s úžasným prehľadom. Takéto rady a vysvetlenia som v živote nedostal ani u jedného predajcu a to som už pár budov postavil.Vrelá vďaka ešte raz chlapci. Uvidíme sa častejšie!!!

08.12.2012 19:07:43

Hodnotenie: 0% zamestnanec2 (nezaregistrovaný)

Pracovna sila vyuzita na 100precent, mzda minimalna, neustale zrazky z roznych casto nepochopitelnych dovodov (vobec sa necudujte negativnej, pesimistickej a uplne odmeranej nalade a spravaniu zamestnancov - driet ako otrok mesiac za ledva 3 stovky), tovar nekvalitny, casto poskodeny a kompatibilne baleny akoby kinder vajce, clovek netusi co ma, kym to nerozbali... Uz len prosba pre kupujucich, nevylievajte si zlost na predajcoch, oni za nic nemozu (okrem toho vas aj tak maju v **** za ten plat) volajte si hned veduceho a vykricte to jemu pekne. On si je zodpovedny za poriadok na predajni, tak nech sa stara. dakujem....

07.12.2012 23:03:20

Hodnotenie: 0% zamestnanec (nezaregistrovaný)

PRACUJEM UZ DRUHY MESIAC ZA MINIMALNU MZDU A NIKTO VAM NEVIE VYSVETLIT PRECO JE TO TAK-NAJZAUJIMAVEJSIE NA TOM JE ZE TAHATE AKO OTROK A VEDUCI VAM POVIE ZE ON VYPLATY NEROBI-TAK KTO?

07.12.2012 11:45:34

Hodnotenie: % Peter (nezaregistrovaný)

predajna Poprad. Jedna velka katastrofa. Všade sam laik a neochota k zakaznikom na velkej urovni. Cez telefon dokonca arogancia najvyzsieho stupna. Uz nikdy viac !!!!

05.12.2012 13:14:58

Hodnotenie: 0% Jozef (nezaregistrovaný)

ťažko sa dá opísať hodnotenie slušnými slovami. Celý merkury je len o neschopnosti a neochote personálu a ešte k tomu arogancii k zákazníkom.
Tovar vzhľadom k jeho kvalite je hodne predražený !!!

24.11.2012 13:19:40

Hodnotenie: 0% Fero 11 (nezaregistrovaný)

Ked som kupoval vanu do kupelne z Merkury myslel som že ako dobre som pochodil (za 105eur kupit vanu, ved to je vyhra.... ) NO nie je to tak! Spodok vane je hrbolaty takže voda neodteka :-( je mi do plaču, ale vanu mam obmurovanu a mam nalepene obkladačky. Tento tyžden sa chystam do merkury a som zvedavy čo mi nato povedia... Ale predtym ešte poskladam sprochovy kut čo som kupil tiež u nich.

19.11.2012 19:48:48

Hodnotenie: 10% Nostradamus (nezaregistrovaný)

Pozor na usporne ziarovky znacky POLUS (cinska vyroba vyrobena pre polsku spolocnost ) - deklaruju 8000 hodin zivotnost, zaruka 24 mesiacov, no nevydrzia viac ako rok ( pri dennom svieteni cca 1 hodinu) !!! Sice vam ziarovku vymenia kus za kus ( ovsem ktory blbec by si odkladal poladnicny blok za ziarovku,- ja ano ), no uz dalsi doklad nedostanete. To znamena, ze ked po roku vam ziarovku aj vymenia, po dalsom roku uz nie, lebo mate len originalny doklad - co bolo pred dvomi rokmi. Vyrobca pocita s tym, ze neodkladate doklady a budete nakupovat a nakupovat a nakupovat.......Ked som sa dozadoval dokladu, zobrali mi ziarovku na reklamaci, na co maju zo zakona 30 dni, a na reklamacny doklad bolo napisane - citujem " Sposob vybavenia reklamacie si vyzaduje zlozite technicke zhodnotenie stavu vyrobku"....- neviem ako zistuju cinania ci poliaci funkcnost ziarovky - Podla mna bud svieti, alebo nesvieti.

13.11.2012 15:44:02

Hodnotenie: 20% maria starinska (nezaregistrovaný)

V predajni v Nitre sme kupili komodu na ktorej dve zasuvky boli o centimeter uzsie a chybala uchytka.Teraz uz mesiac cakame na vybavenie reklamacie. Ak nemate cely den dovolenky, ani nemusite do predajne chodit, pretoze v celej predajni je jeden predavac, este aj chodi vydavat tovar do skladu, skorej ako za 2 hodiny sa nevybavite.

05.11.2012 18:31:04

Hodnotenie: 1% nespokojná (nezaregistrovaný)

Kupili sme si v pobocke v LV satnikovu skrinu. pri skladani sa poskodila,pretoze material je ako doslova z papiera,zadnu stranu skrine naozaj drzia len nie dosky,ale platy papiera.pri stavani sme nemali dost klincov a navod bol skor na smiech ako na pomoc. kupili sme i stropnu lampu.ako sme ju vyberali z krabice,tak ostala v ruke prelomena na 2 casti.cela rozbita!nastastie predavacky sa s reklamaciu vobec nes... a hned nam vymenili s poznamkou,ze nabuduce si mame pred zaplatenim tovar skontrolovat.my si mame rozliepat krabice? v MM sme nakupili len preto,lebo byvame docasne v jednej domacnosti,ale do nasho praveho byvania by som tam nekupila ani podstavec na kvetinac..

18.10.2012 13:50:30

Hodnotenie: 0% Jan (nezaregistrovaný)

Merkury Market je obchod kde je všetko na prd.Kúpil som tam dve veci a obe som reklamoval.1.WC záchod našťastie malý druhý tak ho vymenili ale to trvalo mesiac.2.radiator ktorí nemá závity a už mesiac čakám ako dopadne reklamácia lebo pri preberaní reklamácie my bolo povedané že som si mal skontrolovať tovar.Ak budete kupovať radiator v tomto obchode tak treba kontrolovať aj počet závitov v radiatore.Lebo vám nič neuznajú.V živote už nič nekúpim v tomto obchode ani keby to dávali zadarmo.Dávajte si pozor kde nakupujete a čo kupujete.

12.10.2012 19:02:37

Hodnotenie: 0% Janko Oriesok (nezaregistrovaný)

Trepala som sa 40 km a po prichode doov som zistila ,ze mam iny tovar zabaleny ako som si zakupila,cez vikend nema kto zdvihnut telefon a to este si musite vyhladat predavaca aby za vami prisiel po pol hodine cakania.|Nikdy viac.

15.09.2012 21:09:54

Hodnotenie: 10% Peter (nezaregistrovaný)

Jedna sa o predajňu v Košiciach. Personál treba hľadať po predajni. Kupil som si vaňu klasiku rovnú+dovoz, ktorý prišiel 15 hod. po termíne. Po rozbalení krabice kde boli nohy na vaňu som zistil že material je na rohovú vaňu. Telefonický som sa spojil s predajňou kde po vypočutí môjho problému pracovníčka sa zasmiala do telefónu a zložila. Na ďalšie moje volania zdvihla a zložila. V Prešove v predajni som si zistil klapku na t.z. veduceho predajne v Košiciach, kde som mu vysvetlil problém a uviedol že správny návod mi hneď odošle e-mailom 2,5 hod. nič. Znovu som volal a vysvetlil že konštrukcia pod vaňu nema rovnaku mieru a dieli sú na rohovú vaňu, veduceho reakcia bola arogantná a povyšenecká. Ja keď som volal tak som sa stale predstavil a keď som sa spýtal na jeho meno tak odpoveď bola na čo mi je jeho meno. Odmietol dať aj kontakt na jeho nadriadeneho. Personal ktorý pracoval 02.06.2012 / večer/ v Košickom Mercury Markete si myslim že sa postarali o peknu reklamu. Tento market budem od dnes obchadzať a o túto skusenosť budem informovať svojich známych.

02.06.2012 20:59:14

Hodnotenie: % fero (nezaregistrovaný)

hodnotenie sa tyka personalu,za lahostajny aroganty pristup
trnavskej prevadzky.na upozornenie ze mi nedali zlavu zo zakaznickej karty ma takmer poslali do prdele istym spôsobom.
preto si kontrolujte či vam tu zlavu vôbec daju.
bez znamky charakteru sa osopil "ŽIADNA ZLAVA NEBUDE"
načo su tie karty? Marketinkový tah.malo kto si to kontroluje.

18.05.2012 21:22:41

Hodnotenie: 100% a (nezaregistrovaný)

lacny tovar , ochota predajcov, priemerny tovar

13.05.2012 18:46:13

Hodnotenie: 0% Laco (nezaregistrovaný)

Kupoval som rohovu sedacku. Vybrali sme si ktoru(mali prave akciu 30% dole s ceny na vystaveny kus) len nam nesedel roh. Po vyse pol hodiny sme zohnali predavaca ktory spisal objednavku a ktoremu sme zdoraznikli ze chceme opacny roh ako je vystaveny. Na tovar trebalo cakat 30 dni ale predavajuci nas uistoval ze to bude za 2 tyzdne. Po 5 tyzdnoch sa mi telefonicky ozvali ze mam tovar na sklade, na druhy den som dosiel s kamaratom s autom pre gauc. Polhodina cakania na niekoho kto by bol ochotny sa mi venovat, po chvilke ako odysiel do skladu prikvitol spat ze sa zle nablokovali vankusiky cena ktoru dali nieje za 3 ale za 1, chceli aby som doplatil, co som nebol ochotny a som mu povedal ked mam doplatit za chybu co spravili nech si nechaju tie vankuse, cize odysiel zase niekam dozadu a po cca 10-15 min sa vratil ze dostanem za tu cenu vsetky vankuse. Prisiel som k pokladni chcel som doplatit kartou zvysok k cene (musel nechat zalohu 30% s ceny pri objednavke), pokladnicka zavrela pred mojim nosom pokladnu ze potrebuje restartnut pocitac (trvalo to 20 min)potom som jej podal papiere a som sa dozvedel ze nemozem doplatit rozdiel kartou ale len v hotovosti, lebo ked chcem platit kartou musi mi najprv vratit zalohu v hotovosti a tak mozem zaplatit - suhlasil som (aj ked nechapavo preco sa to tu neda ked inde sa to da), vydala mi peniaze a ked som jej dal kartu potrebovala niekoho neviem naco ale sa stratila na hodnu chvilku a konecne som uz mal zaplatene. Siel som s blockom pre gauc - chlapik ma poslal von ze hned mi ho vydaju, po pol hodine vonku v zime sa ukazal v dverach a ochotne pomohol nalozit do auta. Prekvapenie prislo doma ked sme vylozili a pozerame ze mame opacny roh - tu radost neviem ani len opisat! Na druhy den rano sme sa vratili hned na otvaraciu a som si odchytil predavaca a vysvetlil mu cely problem, tvaril sa chapavo, pozrel do objednavky a mi povedal ze som dostal to co som si objednal. Zobral som ho k vystavnemu kusu a znovu vysvetlil ze som chcel opacny roh, vratili sme sa k stolu a stamat si zavolal manazera. Zistili ze firma ktora im to vyraba nedvyha tak mi odkazali aby som sa vratil zajtra - to my uz nedalo som si dal zavolat manazera a po pol hodine cakania a pol hodine vymeny nazoru boli ochotny zobrat spat gauc s tym ze mi zajtra zavolaju ako sa vyriesi moja reklamacia ci vratenim penazi alebo dodanim noveho spravneho gaucu so zlavou za ich chybu. Samozrejme ze nikto nevolal tak som dosiel na dalsi den znovu a tam mi predavacka povedale ze vraj sme sa dohodli na protikuse a ten sa mi objednal a budu volat az bude. Po dvoch tyzdnoch volali ze mozem ist pre gauc, predavac sa tvaril prekvapene o akej zlave rozpravam, tak som si dal zavolat znovu manazera ten dosiel po dobrej polhodine s polskou posilou. Poliak sa hned do mna pustil ze si vymyslam a oni chybu neruobili. Po dlhej a hlasnej vymene nazorov som poprosil aby mi manazer zopakoval co mi povedal citujem: "dame vam nato zlavu!" - ako to pochopite? Na moju rozculenu otazku ze naco som sa konecne dozvedel ze na nasledujuci nakup a nie na gauc o ktorom sa bavime cely cas.
Len tak nazaver MM mam od svojho domu 60km a musel som tam ist kvoli 1 veci 5 krat a namiesto ospravedlnenia som bol len obvineny

04.04.2012 13:18:43

Hodnotenie: 0% kristina Arany (nezaregistrovaný)

Dnes 21.2.2012 sme o 17.30 boli kúpiť sifon na samostatné zapojenie práčky.Mladý predavač menom Paľko nás asi po desiatich minútach čakania obslúžil a po dalšom dlhšiom čakaní sa mi podarilo zaplatiť.Rýchlo sme sadli do auta a utekali sme do Voderád zaniesť zakúpený tovar,aby sa zapojila práčka.Ale tam sme došli na to,že predavač nám predal sifon do umývadla s odbočkou na umývačku alebo práčku.
Takže naspať do Merkury Marketu. Tam sme prišli asi o 5 minút pred zatvorením predajne.Predajna už bola zatvorená a na búchanie na dvere pokladníčka a upratovačky na nás pozerali ako čo si to vobec dovolujeme ešte obtažovat.Po chvíli prišiel polskoslovensky rozpravájúci muž,otvoril dvere a našu prosbu o výmenu tohto sifon reagoval,že už je zatvorené a jeho to nezaujíma máme príst zajtra ráno a hotovo.Opýtala som sa ho ,že kto nám preplatí cestu tam a naspať a on na to že on nie to si máme my vyjednať zajtra do cholery.TO citujem slová mladého muža.Som velmi sklamaná že okrem zlej kvality tovaru majú aj zlú kvalitu predavačov...Ochota personálu sa nám už nepáčila niekoľko krát,ale po dnešnom dni na toto nemám slov. Zabudla som dodať že v aute sme mali dve malé deti ale do cholery až zajtra ráno!!!

21.02.2012 22:11:44

Hodnotenie: 0% Dusan002

Dôverujem tomuto užívateľovi

Trnava.Pred nedavnom som v predajni zakupil interierove dvere. Dvere som objednal, vsetko potrebne si zapisali(ci lave,prave v akom prevedeni,kolko kusov, ci s otvorom na zamok a alebo bez) a povedali ze mi telefonicky oznamia ked bude tovar na sklade. Asi po tyzdni mi zavolali 1.krat, pretoze im nebolo jasne kolko a hlavne ktore dvere maju byt bez a ktore s otovrom na zamok. Po asi 10minutovom telefonate sme sa konecne dopracovali k vysledku a k obojstrannej spolocnosti(aspon na chvilku).Asi po 15dnoch mi volali znova, ze si mozem prist pre tovar.Co som aj urobil, nalozil som dvere do auta cobmi, kde mi 5kusov krasne voslo po sklopeni sedaciek, tam boli fixne ulozene, cize nehrozilo posun ani do zadu ani do bokov.Vydaval mi ich polsky hovoriaci skladnik, ktory narychlo skontroloval len typove oznacenie a dokonca mi pomohol asi 2ks nalozit do auta, vsetka cest. Po dovezeni dveri domov a naslednom vylozeni som zacal dvere vybalovat z folie a bol som nemilo prekvapeny ked som zistil, ze namiesto 2ks s otvorom a 3ks bez mi vyrobili dvere opacne 3ks s otvorom a 2ks bez (chcel som uzamykatelny zamok len na WC,kupelku urcite to poznate ten zamok nie je na klasicky kluc, ale ten zamok je otvoritelny z oboch stran v pripade, keby sa Vam dieta zamklo.Tato skutocnost mi vsak az natolko nevadila aj ked som si potom musel dodacne dokupit este jeden okrasny kruzok na zamok .Co vsak problem bol ze na jednych z dveri bola preliacina v spodnej casti dveri vo velkosti 5x4cm. Co som si hned aj nafotil a nesledne som telefonicky reklamoval dvere, bolo mi povedane nech privezim dvere naspet do predajne co som aj spravil. Po odovzdani dveri som bol informovany, ze do mesiaca dostanem vyrozumenie o reklamaci a ze potom mozem prist aj s televiziou ak mi to neuznaju. Samozrejeme reklamaciu neuznali s jedneho jedineho dovodu citujem " Reklamacia je posudena ako neopodstatnena z dovodu ze pri preberani tovaru ste si potvrdili svojim podpisom na nadobudacom doklade-blocku nasledovny text. Svojim podpisom potvrdzujem beznu kvalitu zakupeneho tovaru,jeho mnozstvo,tvar je bez zjavnych vad.

A,takze moja otazka znie preco mi to hned neoznamila ta pani na reklamaciach , ked vie ze podla ich reklamcneho poriadku neuspejem.Zbytocnych 120km 2xcesta do TT.
B,preco si predajca nevie poznacit hned pri predaji ktore dvere maju byt s dierou na zamok a ktore nie
C,preco predajca nevie ze ked ja chcem uzamykanie bez kluca len otocny system, tak nemozem pouzit beznu fabku kde je uzamikanie pre kluc!!!
D,preco ked Vam ponuknu kartu na zlavy Vam dopredu nikto nepovedie, ze ten financny objem musite spravit od pocas roka a do noveho roka sa suma neprenasa, ale sa anuluje (ja som kupoval tovar v novembri)
E,o dolhom cakani ci uz na predavajucich alebo pri pokladni alebo pri vydavani tovaru sa nebudem radsej ani vyjadrovat

Moje osobne hodnotenie je 0% pokial sa Vam podari kupit tovar neposkodeny, tak to je Vas HAPPY DAY.
Neazbudnite si vsak skontrolovat vsetko co som v mojej recenzii spomenul inak v opacnom pripade dopadnete ako ja :(

Prajem pekny den Dusan

01.02.2012 10:02:56 Tento užívateľ hodnotil iba tento produkt

Hodnotenie: 0% Bejka99 Poslať správu

Dôverujem tomuto užívateľoviTomuto užívateľovi dôveruje 1 užívateľ

Banská Bystrica.Otrasný prístup predavačov, na tovar čakáte najmenej pol hodiny , zlé značenie a neochota , ako keby ste predavačov obťažovali.Ak náhodou chcete niečo reklamovať tak si počkáte zákonom stanovených 30 dní.Kúpili sme sprchavací kút , už tá dobrá cena bola podozrivá.Doniesli sme ho domov a začali rozbalovať 5 krabíc aby sme si pozreli či nič nechýba.Nič síce nechýbalo ale vanička bola poškodená.Zdvihli sme teda teelfón a keď sme sa konečne dovolali pán nám povedal že sme si to mali pozreť v obchode a že sme to mohli poškodiť aj doma.Keď sme sa konečne po tomto šoku zmohli na slovo tak sme sa dohodli sma,že vaničku odnesieme naspäť do BB / cca 30km/ .Ďalši šok sme zaťili v obchode keď nám povedali že musíme počkať a v zákonom stanovenej lehote reklamáciu vybavia .... No čo narobíme počkáme , ale v tomto obchode ma už nikto nakupovať neuvidí a odporučím to aj mojim známym.

07.10.2011 12:33:42 Tento užívateľ hodnotil iba tento produkt

Hodnotenie: 40% Marian (nezaregistrovaný)

Hodnotenie sa týka prevádzky v Košiciach. Výber je veľký, obchod oslovuje skôr sporivejšieho a nenáročného zákazníka. Priestor je rozľahlý a prehľadnosť dobrá. Personál má slabé až zlé vystupovanie no nájdu sa aj výnimky. Na obsluhu musíte dosť dlho čakať. Ak si niečo vyberiete, potom často veľmi dlho čakáte pri pokladnici, kde majú zle vyriešenú navigáciu, takže ľudia sú zmätený, stoja na tú istú pokladňu z rôznych strán a predavačky to riešia pokrikom ako na deti v škôlke. Potom ešte dlho čakáte vonku pri sklade - smola je ak je práve 30 stpnov Celzia plus a vy tam máte stáť pol hodiny. Všetko kvôli trom kľučkám. Ak nakoniec zistíte závadu na výrobku, ešte si to dva krát zopakujete. Značenie výrobkov je často výhradne len v polštine. Reklamačný poriadok nie je zverejnený. Ešte jeden príklad - dvere vystavené majú inú výšku než tie dodané a to je iná výška než v popise výrobku a tá je tiež iná než výška deklarovaná na prezentačných posteroch v priestoroch predajne. Ak máte veľa času, nevadí vám personál negatívne naladaný voči zákazníkom a nevadí vám vysoká pravdepodobnosť, že budete musieť zakúpené veci reklamovať - neváhajte, Merkury Market je pre vás to pravé.

19.09.2011 19:58:08

Hodnotenie: % TOMAS (nezaregistrovaný)

V POLSKU JE TEN TOVAR LACNEJSI O 30 AZ 50% A PODLA MNA JE TO VSETKO SMEJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26.08.2011 20:01:51

Hodnotenie: 90% Dušan (nezaregistrovaný)

Veľký výber sortimentu, cena o 20% lacnejšia,ako u konkurencii!

24.08.2011 18:14:48

Hodnotenie: 100% Luboš (nezaregistrovaný)

Ja som bol v Blave v Outlete velmi prekvapkany z ponuky a ochoty,aby som bol spokojnučky...Odborne sa snažili ponukat mi španielsku dlažbu,ktoru mam vytipovanu a preto sme si ťaply.!Cena o 30% lacnejšia,ako u konkurencii,do hodiny mi to ich dopravou odviezli a vodič všetko ochotne vyložil..Velmi som bol spokojny a už sa tam zberam znova "šantit".

16.02.2011 23:39:08

Hodnotenie: 0% pavol (nezaregistrovaný)

otrasný šmejdácky obchod , všetko polské najlacnejšie značky predávané za nehorázny peniaz ... predavači hovorili po polsky daktorí , všetko j etam gýčové a predražené ...kto nemusí nech si tam nič nekúpi

29.01.2011 09:18:04

Hodnotenie: 80% jerry990 Poslať správu

Dôverujem tomuto užívateľovi

Veľký výber sortimentu ale v Košiciach to majú urobene blbo keď si chcete niečo kúpiť prídete dole zaplatíte ukážete predajcovi ktorý je hore (musíte si vyšliapnuť schody hore) ten bloček a potom pôjdete von. Tento spôsob je tam blby.

15.01.2010 15:11:59 Tento užívateľ hodnotil celkovo 32 produktov

Hodnotenie: 80% Double Poslať správu

Dôverujem tomuto užívateľovi Tomuto užívateľovi dôverujú 3 užívatelia

Veľmi veľký výber tovaru.

07.01.2010 20:09:27 Tento užívateľ hodnotil celkovo 170 produktov

Hodnotenie: 60% Qvantanas Poslať správu

Dôverujem tomuto užívateľovi Tomuto užívateľovi dôverujú 3 užívatelia

tak ako sa vam pači dalšie nakupne centrum len aby mali ludia za čo kupovat

06.01.2010 08:43:06 Tento užívateľ hodnotil celkovo 381 produktov